mandag den 22. april 2013

My Medals

Her viser jeg de medaljer jeg har vundet gennem årene:-)

Here I present the medals I've won over the years;)


 Medaje 1 (Medal 1) - 2011

Den første medalje jeg vandt i cheerleading var Bronze og fra 2011
Vi vandt medaljen i Junior Group Stunt All Female:-)
The first medal I won in cheerleading was BRONZE and from the nationals 2011.
We won the medal in the Junior Group Stunt All Female.


Medalje 2 (medal 2) - 2012

Den anden medalje jeg vandt var året efter i Group Stunt Junior Coed, og det var også en Bronze medalje:-)

The other medal I won was the year after in the Group Stunt Junior Coed,and this was also a Bronze medal:-)
Se Showet her! https://www.youtube.com/watch?v=DJhKrfs4UDY


Medalje 3 (medal 3) - 2012

 Den tredje medalje jeg har vundet er sammen år i 2012 men denne her gang er det bare en Sølv medalje og i kategorien Junior Elite Coed - Cheerleading:-)
Det her er nok min yndlings medalje, da det er svært at vinde i cheerleading:-)

 The third medal I've won, along years in 2012 but this one time it's just one silver medal and in the category Junior Elite Coed - Cheerleading :-)

This is probably my favorite medal, as it is difficult to win in cheerleading :-)
Se showet her! https://www.youtube.com/watch?v=3jxn4-19Lmo
Medalje 4 (medal 4) - 2013

 Denne her medalje er fra i år hvor DM blev afholdt i Frederikshavn:-) Her vandt jeg en Bronze medalje i Junior Elite Coed Cheerleading:-)
 This one medal from this year where DM was held in Frederikshavn :-) Here I won a bronze medal in the Junior Elite Coed Cheerleading :-)

Medalje 5 (Medal 5) - 2013

Det her er også en medalje fra 2013, men det her er fra Senior Premier Coed Group Stunt og en Bronze medalje:-)

This is also a medal from 2013, but this is the Senior Premier Coed Group Stunt, and a Bronze Medal :-)


Se showet her! https://www.youtube.com/watch?v=xd121nRET4

Ingen kommentarer:

Send en kommentar