lørdag den 30. marts 2013

New in

I dag stod dagen på shopping med mor, jeg fik købt mig nogle ting som jeg viser på bloggen nedenunder. Vi tog i Rødovre centret da det er lidt for koldt at tage på strøget og fordi det ligger tættest på. Jeg fik købt mig 2 DVD'er, En top og et par underbukser. 
Senere kom min far og hentede os og så tog vi i Ikea, da det var helt vildt lang tid siden vi har været der sidst. Jeg fik mig et lækkert blødt tæppe af min mor. 
I aften står det på hygge, Nachos og film.

XOXO Louise

her er de ting jeg fik købt:
Et fælles billede af de ting jeg har købt

Et dejligt blødt tæppe fra Ikea til 199 kr.

Et par sorte underbukser fra Føtex til 25 kr.

En sort top fra Føtex til 25 kr.

You & Me Forever DVD fra Planet Video til 169 kr.

Magi I Luften DVD fra Video Planet til 25 kr.

P.S Ved godt at billederne er dårlige men mit kamera virker ikke i øjeblikket så jeg bliver nødt til at tage det med min Iphone.... VILDT NEDEREN!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar