søndag den 14. april 2013

Glæder mig sygo meget❤❤❤

 Glæder mig sygo meget til Justin Bieber koncerten i Parken på lørdag sammen med min bedste veninde Sarah:-) Jeg kan ikke beskrive med ord hvor meget jeg glæder mig:-) Det bliver den vildeste dag ever og vi skal bare nyde dagen med en masse god musik med Justin Bieber




 Glæder mig rigtig meget til Moviepark med mit fantastiske hold Divas Cheerleaders:-) En hel weekend kun med cheer, så kan det da ikke være bedre:-) Glæder mig rigtig meget og til at vise hvad Divas kan til de andre hold:-) Moviepark bliver holdt i Tyskland d. 18-19 Maj 2013:-)




 Glæder mig også rigtig meget til sommerferien, og når alle Eksamener er overstået:-) Men glæder mig bare til sommer, sol og varmer:) og til at man kan gå i shorts, T-shirts og spise en masse is:-)



 Glæder mig rigtig meget til min 18 års fødselsdag d. 24 oktober:-) Når man bliver 18 må man flere ting man ikke må nu, Fx. kører bil, cigaretter osv. Også skal jeg holde en kæmpe 18 års fødselsdag for min venner og veninder:-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar