søndag den 21. april 2013

Spørgerunde...SVAR

Nu er spørgerunden slut og tusind tak for alle spørgsmålene:-)
Jeg skriver tal ud for hvert spørgsmål så hvis i ikke har fået et ordentligt svar kan i skrive i kommentaren:-)


1) Hvor mange søskende har du? Hvad hedder de og hvor gamle er de?  Jeg har 2 brødre, en storebror og en lillebror:-) Min storebror hedder Nicolai og er 19 år og min lillebror hedder Frederik og er 14 år:-)

2) Yndlingsfilm? Yndlingssanger? Yndlingsband? Yndlingsfarve? Yndlingsfilm: Never Say Never med Justin Bieber:-) Yndlingssanger: Justin Bieber selvfølgelig:-) Yndlingsband: Hmmm den var svær men jeg syntes faktisk at One Direction begynder at være gode:-) Yndlingsfarve: Lilla:-)

3) Går du til noget sport? Hvis ja, hvilket? Ja jeg går til Cheerleading i klubben Divas og der har jeg gået i lidt over 5 år og er virkelig glad for det:-)

4) Hvor lang tid har du gået til Cheerleading?
og hvad syntes du om Divas.
Jeg har gået til det i lidt over 5 år:-) Jeg er rigtig glad for Divas og jeg vil aldrig nogensinde skifte hold eller Klub:-) Divas forever
5) Hvad er der mellem dig og Sasha Sofie Lund. Det der er mellem mig og Sasha ved jeg faktisk ikke helt så den kan jeg desværre ikke svarer på. Jeg har åbenbart gjort nogen som hun blev sur over men jeg ved ikke hvad. Og jeg har spurgt hende hvad jeg har gjort men får ingen svar. Så jeg er holdt op med at skrive så ingen Sasha i min verden. Og nu kommer min ærlige mening om hende, jeg syntes hun er blevet lidt snobbet og en popdulle og tror hun er kendt overalt. 

6) Hvad vil du gerne være når du bliver voksen? Jeg vil gerne være skuespiller som jeg brænder for og også har prøvet lidt og ellers vil jeg gerne være pædagog da jeg godt kan lide små børn:-) Men allerhelst skuespillere.

7) Matematik VS Dans? Engels VS Tysk? Geografi VS Biologi? Samfundsfag VS Kristendom. Matematik VS Dansk: Matematik:-) Engelsk VS Tysk: Engelsk helt klart:-) Geografi VS Biologi: Biologi:-) Samfundsfag VS Kristendom: Samfundsfag:-)

8) Hvilket skole går du på og hvilken klasse? Jeg går på Søndermarkskolen på Frederiksberg i 9. klasse

9) Har du prøvet at være med i film og kunne du godt tænke dig det? Ja på en måde:-) Jeg har været Statist i TV-Serien Rita i Sæson 1 og Sæson 2 som kommer til oktober, Skytten som er i biograferne og Den Skaldede Frisør, så jeg har kun prøvet at være statist:-) 

10) Kan du gå i spagat og Split? Ja jeg kan godt gå i spagat men kan desværre ikke gå i split mere efter jeg har haft en fiber sprængning i ballen:-)

11) Hvem er din bedste veninde og hvor længe har i været det? Min bedste veninde er Sarah Zeaiter og vi har været det siden slutningen af 3. klasse så det er en del år:-)

12) Justin Bieber VS One Direction? Har du nogen kæledyr? Hvem er din yndlings cheerleader. Justin Bieber VS One Direction: JUSTIN BIEBER SELVFØLGELIG:-) Har du nogen kæledyr: Ja jeg har 2 vidunderlige kæledyr, en kanin ved navn Molly og en hund ved navn Max

13) Yndlingssang? Hvilket Kamera bruger du? Hvad glæder du dig mest til? Yndlingssang: ALLE med Justin Bieber:-) Hvilket kamera bruger du: Et lille olympus kamera, ellers iphone og WebCame:-)

14) Træner du og hvor meget? Normalt træner jeg 3 gange om ugen i 2 timer men op mod konkurrencer kan jeg træne helt op til 4-5 gange om ugen helt fra 2-8 timer:-)

15) Hvad er dit yndling TV-Program? Elsker Paradise Hotel, men følger også med i American Next Top Model, Familien Fra Bryggen og Divaer i junglen:-)

16) Hvad er dit yndlings sengetøj du har? post eventuelt et billede? Min yndlingssengetøj er mit Justin Bieber sengetøj men har desværre ikke et billede af det men skal nok lave et indlæg om det på et tidspunkt:-)

17) hvornår har du fødselsdag og hvilken årstal er du født i? Jeg har fødselsdag den 24. oktober og jeg er født i 1995 så det vil sige at jeg er 17 år gammel:-)

18) Sommer VS Vinter? Forår VS Efterår? Sommer VS Vinter: Sommer helt klart:-) Hader kulde og sne! Forår VS Efterår: Efterår for der har jeg fødselsdag men har ikke noget imod Forår:-)

19) Hvilken mobil har du? Jeg har en Iphone 4S i hvid

20) Hvad kan du bedst lide at lave når du er alene? Når jeg er alene hygger jeg med mig selv eller min hund, eller os så er jeg på computeren eller ser TV eller bare slapper af med stearinlys:-)

21) Hvilken sodavand kan du bedst lide? Kan næsten lide alle slagt sodavand men foretrækker Cola Zero:-)

22) Kan du ikke poste et billede af hvor smidig du er? Her!


23) Ser du Paradise Hotel og hvem holder du med? Ja det gør jeg og jeg holder helt klart med Malene og Kasper:-) 

24) Post et billede hvor du er til træning? Her


25) Hvor meget betyder din veninde for dig og hvad laver i når i er sammen?:-) Min veninde betyder alt for mig  at det ikke kan beskrives:-) Vi kan altid have det sjovt sammen og vi hygger altid:-) Hvis jeg ikke havde en veninde som Sarah ved jeg ikke hvad jeg havde gjordt idag.-) Hun betyder virkelig alt for mig:-) hun er ligesom en søster for mig:-) Elsker hende virkelig:-)

26) Var du til Justin Bieber koncert igår? Hvis ja, hvordan var det:-) Selvfølgelig var jeg det:-) Det var virkelig det fedeste oplevelse ever:-) har slet ikke fattet at jeg har mødt ham i virkeligheden:-) Glemmer aldrig den dag:-) Det var en oplevelse for livet:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar