torsdag den 4. april 2013

Today!!!

Dagen idag er stået på skole, bagning og neglelak lægning:-)
Idag har jeg kun været i skole i 3 timer pga. lockout, så det har været meget luksus og så har vi oven i købet haft matematik. Det kan vi li' <3 

Og så har jeg bagt boller til på lørdag når jeg skal holde fødselsdag for min mor og min mormor, men vi mangler at bage en posion til, så det gør vi imorgen!

Og til sidst med ikke mindst har jeg lagt neglelak, en flot Lilla en:-) Det er min yndlings neglelak da den passer rigtig godt til mit fantastiske hold Divas, og så syntes jeg at den er rigtig flot på:-) 

Og nu høre jeg musik på Sportify og skal snart se det næste afsnit af Paradise Hotel på Viaplay.
Og imorgen skal jeg i teatret med min klasse og se ``Hair´´ med Sanne Salomonsen kl. 12:50:-)

Håber i har haft en fantastisk torsdag:-)

XOXO Louise 


Her er lidt billeder fra dagen idag:-)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar